Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 września 2011

Bliźniactwo astralne

Hej! Przepraszam, że mnie tu wczoraj nie było, ale kumpeli na urodziny prezent kupywałam.
Słyszeliście kiedyś o bliźniactwie astralnym? Bliźniakami zostają ci, którzy urodzili się w tym samym czasie. Wyglądają podobnie, mają takie same zainteresowania. Pewnie sobie pomyślicie: "Co to za bzdety?". Mi też zdrowy rozsądek by to podpowiadał, gdybym nie spotkała swojego bliźniaka - Krzyśka. Urodziliśmy się w tym samym szpitalu z zaledwie sekundową różnicą, choć Krzysiek ma napisane, że urodziła się 13 września, a ja - 12. Ja niecałą minutę przed północą, on p północy. Wyglądamy dość podobnie - brązowe włosy, wzrost, waga. Dobra, może waga już się przestała liczyć, bo schudłam. Zainteresowania też - astronomia, j. polski, "Gwiezdne Wojny" ;) . I nie nawidzimy matematyki. Dziwne...
Dzisiaj tylko 5 lekcji!!! Kocham czwartki! Ale skończyliśmy dział z astronomii :( A ja to tak lubiłam :( . I spr. z tego dzisiaj jest, chyba sobie poradzę ^^ .

A tutaj 2 zdjęcia z efektem "Rozmycie Gaussa". Wkrótce pokażę początkującym jak go uzyskać:

Trzymię świetlistą kuleczkę czyli:














Słońce:














"Żadna lektura i inteligentne rozumowanie nie zastąpi bezpośredniego doświadczenia."
John Fowles 

1 komentarz: