Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 września 2011

Wstyd

aWitajcie! Post piszę na szybko, zaraz lecę na gitarę :) . Właśnie wróciłam ze szkoły. Koncert był taki sobie, za dużo gadania, za mało grania. Mogli powiedzieć, że to ma być wykład z odrobiną muzyki :/ . Ogółem wszystkie klasy zachowywały się okropnie. Nasza w szczególności. Sama czasem gadałam i śmiałam się z wygłupów niektórych, bo ta kobieta dość nudnie mówiła, nikt nie słuchał. A później większość pań nam wypominała jakżeśmy się zachowywali. A nasza pani z j. polskiego kazała nam zapisać w zeszycie to:
"Na dzisiejszym koncercie w Muzeum Zamkowym w Pszczynie zachowywałam się bardzo grzecznie i jestem z tego dumna. To inni mi przeszkadzali a ja nie mam sobie nic do zarzucenia". Dodatkowo pani powiedziała, że jeśli się z tym nie zgadzamy mamy coś dopisać, a jeśli się zgadzamy zostawić. W nawiazie dopisałam jedno słowo: ironia ;) .
Bay!
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. "
Albert Einstein 

1 komentarz: