Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 września 2011

Człowiek człowiekowi...

Witajcie! Właśnie wróciłam i zjadłam pomidorową. W szkole źle nie było, z powodu lekcji: dwa polskie, informatyka, wychowawcza, angielski i jedyny minus imprezy: matematyka. Rodzice mi się dziwią, jak ja jej mogę nie lubić. Mam przecież same piątki i ONI zawsze ją lubili. Tak, umiem matematykę, ale ona jest po prostu NUDNA. Nie to co j. polski czy informatyka. Dostałam piątkę z wypracowania o wymyślonym super bohaterze. Ja byłam jedną z nielicznych, którzy nie mieli podróby superman'a.
Niestety Martyna była w szkole. Do imienia mam mieszane uczucia - pierwsza Martyna chodzi ze mną do klasy i jest moim wrogiem, druga to moja najlepsza przyjaciółka, już w gimnazjum. Znowu mnie, za przeproszeniem, wk*rwiała. Normalnie nie używam takich słów, ale tylko tak można to określić. Co tym razem? Śmiała się z wypracowania, stwierdziła że jestem brzydka i teraz najgorsze: OBRAŻAŁA MOJEGO NAJUKOCHAŃSZEGO zaraz po H. Poirocie KSIĄŻKOWEGO DETEKTYWA!!! Tych dwóch traktuje jako osoby święte (wiem, jestem dziwna). Miałam ochotę walnąć ją z całej siły w ten gruby pysk, ale zaraz by z płaczem poleciała do swojej mamy i tak by to poprzekręcała, że to ona to aniołek, a ja się na nią rzuciłam bez powodu. Ale udawałam, że nie słyszę. Przypomniał mi się niedawno przerabiany wiersz "Człowiek człowiekowi czyli 10 wskazań i 10 przeciwskazań dla Ciebie, sieroto nieboża, Zygmusiu K.".
Ale teraz na odreagowaniu: jutro z klasą idziemy na koncert do zamku pszczyńskiego. Oby był Chopin! Ale zaś będę musiała słuchać śmichy-chichy niektóróch z naszej klasy, którzy utworu nie rozumieją...

Moje zdjęcia, trochę poprzerabiane:
















Mój brat - wersja gąsienicowa















Super-mocno zkontrastowany akwen łącki















Zastosowany efekt "Rozmycie Gaussa"

"Człowiek jest zdumiewający, ale arcydziełem nie jest" 
Joseph Conrad 

2 komentarze:

  1. Zdjęcia śliczne! Masz talent :) Najlepsze to 1.
    Ja też nie lubię maty ;p Tak już to z niektórymi jest, sama mam taką

    OdpowiedzUsuń