Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 września 2011

Hi! I'm Snoopy!

Witajcie :) . Najpierw się przedstawię - Snoopy na mnie mówią, choć formalnie to jestem Monika. Interesuję się kynologią - nauką o pasach. Mam 3 psy - Zuzię, Brutusa i staruszka o imieniu Kitek. Lubię czytać książki, ale najbardziej kryminały. Kocham fotografować - mam aparat cyfrowy Kodak C123 i czasem pożyczam od dziadka jego lustrzankę. Moim najukochańszym krajem jest Wielka Brytania, jak skończę 18 lat to się tam przeprowadzam. Dość mocno uczę się angielskiego, bo nasza klasa jest narazie na poziomie przeciwieństw, a ja już trochę dalej zaszłam. O czym będzie ten blog? O wielu rzeczach, a dokładniej:
- o mnie
- o kynologii (nauka o psach)
- o fotografii
- recenzje książek się pojawią
- o Wielkiej Brytanii
- o rzeczach, do których się nie powinnam wtrącać, ale się wtrącam
- inne

Jak na razie to wszystko, po szkole napiszę jakiś post.
Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz