Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 października 2011

Powrót

Witajcie! Długo mnie nie było, czas leci szybko. Ale znów zaczynam prowadzić bloga - wraz z końcem choroby przyszedł nowy post. Tak, byłam chora, angina dokładniej. Pogoda ochydna, ale kupiłam sobie gazety - "Mój Pies" i "Przyjaciel Pies". W sumie są to jedyne gazety, które czytam. Od początku mojej choroby bardzo "poprawił mi się" talent plastyczny ;) Szkicuję postacie z kreskówki "Phineas & Ferb". Candace (czyli Fretka, po angielsku brzmi to lepiej) i Ferb wyszli mi najlepiej. Oto oni, wiem, że nie są przycięci, ale coś mi GIMP nawala i nawet przycinać nie chce...
























































Jakby co poprzedzę późniejsze pytania - Mon1209 to nick na pewnym forum :)

I niedawno poznałam jedną z tzw. "pereł" polskiej sceny muzycznej, czyli Czesława Mozila. Śpiewa on dosyć specyficznym głosem, który większosć osób śmieszy, ale ja kocham jego specyfikę. I tekst nie brany dosłownie też ma sens. Może niektóre teledyski ma dość rąbnięte, ale przynajmniej szczery i oryginalny jest.


"Jedyną rzeczą, jaką możemy wiedzieć jest to, że nic nie wiemy - i jest to najwyższy wzlot ludzkiej mądrości."
Lew Tołstoj

1 komentarz: